Secretara limba turca.

3.000 RON
Asigurarea suportului administrativ si de secretariat necesar desfasurarii activitatilor curente ale unei societati:
-asigura si faciliteaza comunicarea scrisa si verbala, cu accent pe partenerii de business de origine turca;
-sprijina organizarea intalnirilor online sau fizice cu parteneri straini;
-gestioneaza corespondenta societatii (email, posta, documente interne si externe);
-redacteaza, inregistreaza si arhiveaza documente administrative;
-organizeaza agenda conducerii (programari, intalniri);
-pregateste documentatia necesara intalnirilor de afaceri;
-asigura legatura dintre conducere si celelalte persoane entitati externe;
-gestioneaza si actualizeaza in timp real baza de date;
-colaboreaza cu furnizori de servicii (contabilitate, traduceri etc).
Caracteristici
Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: mobilitate / activitate teren Pot aplica studenti: nu
39 vizualizari Bucuresti, Sector 5, azi; 14:09
Actualizat azi; 14:07
Trimite CV
Vezi email
Anunturile utilizatorului
Distribuie anuntul